Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Niemałe Rzeczy

Maja Lisowska
Piaskowo 24B
64-500 Szamotuły

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Niemałe Rzeczy

Maja Lisowska
Piaskowo 24B
64-500 Szamotuły

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w sytuacji określonej w art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, tj. klientowi nie przysługuje prawo zwrotu towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji klienta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu lub reklamacji, skontaktuj się ze mną. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania. 

e-mail: kontakt@niemalerzeczy.pl

Tel. 731931914

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl